Follower

Friday, March 16, 2012

ENTRY SURAT KHABAR UPKAN TRAFFIK BLOG?


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Sila harap maklum: Entry ini adalah catatan peribadi ibu Yusuf sebagai rakaman rekod pencapaian Jemari Asmara. Terima kasih.


Suratan atau kebetulan?

Yang pasti itulah statistik terbaik sejak Jemari Asmara dilahirkan. 100++ adalah kebiasaan, 200++ pencapai kadang-kadang, 300++ pencapaian terbaru dan pada 13 Mac 2012 blog ni mencapai 400++ UV..

Hehehe.. Jangan la gelakkan ibu Yusuf ni weiii. Jangan bandingkan dengan UV orang lain tau, Jemari Asmara ni baru nak naik sikit-sikit. Orang lain buat blog naik kereta, ibu Yusuf naik basikal je. Ngeee..

Cuma jujurnya, pencapaian tersebut dicapai ketikamana Jemari Asmara asyik kemaruk buat entry surat khabar. Sampaikan berita lama pun ada yang dia tibai masukkan juga. Ekekeke..

 
Print screen 15 Mac 2012..

Pencapaian terbaik dalam masa sejam. 52 uv berturut dari jam 12.00 hingga 2.00 petang. Sebelum ni biasanya 20++ ke sejam, adala beberapa kali 30++. Ini kali pertama dapat 50++.

Tapi terpulang pada masing-masing cara dan pendirian kan? Bagi ibu sekali sekala okeylah, kalau hari-hari entry surat khabar takut pengunjung jemu pula.

Tepuk dada tanya selera.

Terima kasih tak terhingga pada anda semua kerana sudi singgah blog kecil ibu Yusuf ini. Salam sayang buat semua.. :D

Ps: Ada satu entry pagi tadi yang ibu dah delete. Tercopy sekali dengan beberapa iklan dan surat khabar tu, bila edit dalam draf tak ada, tapi bila publish ada. Sudahnya delete je. Rasanya sebab kes macamni status glitteri Jemari Asmara pernah digugurkan.


8 comments:

  1. wahhhh...ramainye pengunjung...YM ni jauhh noo lagi...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Tahniah, Zefa. Harap peningkatan tu akan berterusan.

    ReplyDelete
  3. pencapaian yg sgt bagus kak, berbanding blog saya ni seciput je ehhee

    ReplyDelete
  4. wah lepas nie kena semangat selalu2 buat entri surat khabarlah ye..

    tp betul gak nti pengunjung jemu plak.semua blog cerita sama jer.setuju2.hehe..

    ReplyDelete
  5. wah tingginya UV blog zefa...blog kak aya sekitar 200 je sehari secara purata.

    ReplyDelete
  6. ada apa dgn 13 mac? ramai uv naik 13 mac tu...

    ReplyDelete
  7. Hahaha.... Sesekali xpe. Mama ni, mcm x sesuai sbb blog pasal anak aje

    ReplyDelete
  8. wah..tingginya...tahniah ;)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...