Follower

Thursday, January 12, 2012

LANGSIR IDAMAN


Hasil google menggoogle



Ibu berkenanlah.. Paternnya lah. Kain jenama tu mahal, ibu beli kain kat Kamdar je, tak pun Nagoya je..

Ps: Apa kata anda, cantik tak?


15 comments:

  1. cantik! Yus pun tengah berkira2 nak buat langsir baru ni...huhu

    ReplyDelete
  2. akak kalau kat umah orang sumenye cantik cantik belaka tapi nk hias umah sendiri fening pale.. langsir nampak simple dan cantik..

    ReplyDelete
  3. Cantik tak semstinya mahal... kena dengan hasil dan rekaannya.

    ReplyDelete
  4. cantik..biru gelap ek..kebanyak langsir ada alas putih ek..suka2

    ReplyDelete
  5. cantik kak..saya pun minat..

    ReplyDelete
  6. cantik! saya pun tgh impi nak tukar langsir yang dah berthn2 tergantung kat sliding dan tingkap

    ReplyDelete
  7. Akak pun suka dgn patern ni. simple je. Kalau akak lah, warna biru ni pasti bertukar dengan hijau+pink..

    ReplyDelete
  8. lawa gak,lagi2 klu warna pink or merah terang..msti lg cantik..:)

    ReplyDelete
  9. a'ah...lawa lah kak :) isk, rambang mata dah ni nak jahit pattern camana lah nanti ni hehe

    ReplyDelete
  10. Cantik..memang cantik. beruntung kalau pandai jahit sendiri

    ReplyDelete
  11. serius cantik... Zefa ni memang pandai menghias rumah... apa sahaja sentuhannya pasti cantik..

    ReplyDelete
  12. sweet je warnanya...sejuk mata memandang...kalau k.salmi si kembar ibu minat warna pink, akak minat warna kuning......

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...