Follower

Wednesday, January 25, 2012

DOOR STOPPER


Rabu Tanpa (kurang) kata..

Door stopper atau penyendal pintu..

Tahukah anda, door stopper atau penyendal pintu adalah satu alat yang boleh mengukuhkan keselamatan penghuni rumah dari kejadian yang tidak diingini?

Renung-renungkan!!

Ps: Rabu kurang kata.. entry kontot je lah ye.. Salam sayang buat semua.. :D


14 comments:

  1. rumah yus pun takde penyendal pintu ni, rasa nak beli tapi tak terbeli2..huhuh

    ReplyDelete
  2. salam rabu...

    oh ye ke? tgh renung2 nie

    ReplyDelete
  3. ya btol..meyelamatkan jari dari tersepit pintu.huhuhu

    ReplyDelete
  4. anak2 memang suka sangat main pintu.. pernah lah bbrp kali terkepit kaki kat pintu..

    penyendal bukan tak ada.. tp biasa lah anak2.. yg dah elok2 kita letak, pandai2 ja depa ubah2..

    ReplyDelete
  5. benda ni mmg wajib ada kat rumah, naknya kalau ada anak kecik kan, tapi rumah saya takde pun huhu

    ReplyDelete
  6. nmpk jer macam takde kegunaan tp bagus utk keselamatan..:)

    ReplyDelete
  7. tak pernah beli lg door stopper ni..buat masa ni belum dipikirkan lagi kebaikannya..hihi

    ReplyDelete
  8. kat umah ada tapi tak guna pun...

    ReplyDelete
  9. Memang door stopper ni penting. Bukan utk keselamatn jari anak2 je.. untuk keselamatan seisi rumah juga termasuk rumah2nya sekali..

    ReplyDelete
  10. betullah ibu... nak kena cari juga ni...

    ReplyDelete
  11. a'a kn betui gak tuh,tuk keselamatan kn...kena carik gak la 1 hehehe...

    ReplyDelete
  12. Sekarang ni door stopper dah macam-macam rupa.. ada bentuk kartun. ada bentuk batu lesung...:)

    ReplyDelete
  13. guna jgk tp budak2 ni suka amk. buat brg mainan.

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...